Hoffmaestro på Lokomotivet 22 april

Igår var det röj på Lokomotivet.
Förfesten var hemma hos Malin med, Linda, Lotta, jag, Malin och Josefin.
Det blev som vanligt en massa skratt, dricka, musik, fjant och sånt tillhör en förfest.

Vid 22 var vi på väg bort till Lokomotivet, men ringde min bror så vi fick skjuts bort.
Väldigt skönt. Kön var kort och Hoffmaestro börja spela när jag och Linda stod i toakön. Så vi skiter i det och drar in till folket. Sakta men säkert står vi helt plötsligt längstfram och bara njuter.
Dans, svett, slag, trängsel och en del kort och videos fick jag till.

Efteråt så stanna vi kvar, jag och Linda och de andra körde gärnet på dansgolvet.
Fy fasen, jag och Linda har två steg som vi kan kalla för "våra".
Vi drog upp till ett andra dansgolv, där några från Hoffmaestro var.
Så vi stod och dansa lite med Karl - Uno, råka dansa in i Trumpetkillen, och massa annat skoj.
Ännu en kväll att leva på ett tag.
Efterfest skulle det bli, men jag banga. Somna typ på en gång när jag kom hem.


Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

här är nya bloggen



http://andasirymden.blogg.se



hoppas du följer med!

2011-04-27 @ 22:01:19
URL: http://andasirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0