Riktig bakisdag

Inte för att jag var bakis, men det var en sådan riktig dag.
Pizza hos mamma med henne och Peter, kikat på rederiet hela dagen.
Är på avsnitt 297 inte många kvar nu.
Tänkte på det häromdagen, kollat på 297 avsnitt och varje är ca 40 minuter långt, hur många timmar är det. Snacka om att jag inte har ett liv...
Det värsta är efter rederiet ska jag börja kolla på Skilda världar, som tur har jag bara kunnat tanka ner 1 säsong.

Nu är jag hemma från min mor och ska kika på film tills jag somnar.
Tankar ner fem olika filmer. Ska börja med Unstoppable sedan Jumanji och sen film efter film. Riktigt skön dag.


Kommentarer
Postat av: Emelie Örtegren

fet mat och choklad är obligatorisk när man är bakis. då ryker alla regler och "dieter" ur fönstret. haha. men det är härligt..:)

2011-04-02 @ 22:03:46
URL: http://wecanbreathinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0