Just nu

Nu är allt bara skit, kommer skriva av all jävla skit här.
Fan vad allt är skit nu, klag över allt. Är ingen sån som brukar klaga. Men nu är det väl dax för det.
Allt känns bara så jävla ruttet just nu.

Men som en sa till mig " Jag tror nog du är känslokall". Ja det kansek jag är.
Men börjar man tröttna på saker och ting går det inte att vara snäll längre.

Skulle vilja skriva så mycket skit här och nu, men gör inte det.

Jag bryr mig inte heller om vilka som läser eller inte läser, om vad ni tycker eller tänker.


Kommentarer
Postat av: S

Jag tycker iaf om dig

2011-08-17 @ 06:33:23
Postat av: sofia

Jag tycker om dig med. Glad att du finns!

2011-08-17 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0