Kryssning - Birka Paradise 18 aug (24 timmars)

Blev en kryssning så där 7 dagar innan man åker iväg till Grekland.
När man tänker kryssning så tänker inte jag iaf, sitta och ta en öl, ta det lugnt och bara njuta.
Utan, supa, svina, knappt sova, "sov sällskap" och bråk typ.
Man måste säga att jag och Lotta var väldigt städade för engångskull.
Vi satt och tänkte ikapp på varsin grabb, drack gjorde vi. Men vi sa det att vi skulle lika gärna gå och lägga oss när klockan var 22.
Men vi tog oss i kragen och börja fjanta oss i våran hytt. Så vi stoppa upp saltapinnar i näsan, låtsades gråta och spela in videos med däpp musik.
Senare på dansgolvet, så börja vi små dryga.
Eller det börja med att folk börja dansa in i oss, jag blir av med min drink när en tjej flyger in i mig.
Sedan så härjar vi och skiter i alla andra. Så det var jäkla kul.
Men det blev en nogolunda tidig kväll ändå. Men det var en trevlig kryssning.
Vi satt upp med Lottas mamma och hennes två vänninor i deras superhytt och drack vin och hade det mysigt också. Skönt att komma bort lite och bara tänka på annat.


(utsikten när jag och Lotta satt med varsin mobil och tänkte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0