Äntligen - i mycket

Idag börjde förhoppningsvis en ny dag.
Det blev ett träningspass i förmiddags med Lotta. Lär bli att köpa träningskort väldigt snart. Så här kan man ju inte se ut längre. Börjar tröttna på detta.

I morgon ska jag äntligen få bort min så kallade snygga utväxt och en till hemlig grej kommer även att hända.
Hoppas nu.

Börjar få ordning i lägenheten, snart ett år senare. Är inte den snabbaste, är så jäkla lat.

Nu ännu mera teori läsning, det är dax snart för dagen D. Börjar tröttna på detta, är så jäkla nervös. Att skriva "prov" är det värsta jag vet. Pluggar som fan, men tror nog inte jag är ett läshuvud.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig flickor:D Mycket praa jobba mitt vännen:D

2011-02-16 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0