Frisör


Idag blev det färning av hår och klippning.
Blev skit nöjd, är mer röd nu än innan. En dag ska det vara en så jäkla snygg röd i mitt hår.
Blev kort till axlarna, det växer som ogräs mitt hår. Den rödafärgen syns inte så bra på kortet ovan.


Efter frissan så drog jag och shoppa lite här och var. Allt från lycktor, grytvante, löppare, korg, pumptvålshållare, linne, handkräm mm.

Träffa Lotta på åhlens, vänta på henne där medans hon skulle sluta.
Gick hem till henne, käka cesarsallad, smaka som om vi hade gjort det själva.
Blev bara en skön och lugn kväll. Nu ska jag sova. Ska upp och träna tidigt i morgon.

Ljusbordet nedan har jag alltid vilja haft, äntligen äger jag ett.


Kommentarer
Postat av: Linda

AVIS! Fan vad fint och mysigt det är. Typiskt att det kommer när man har lite pengar...

2011-02-21 @ 13:40:26
URL: http://lindslus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0