Körkort hoppas vi är på G nu igen

Idag körde jag igen efter ett uppehåll på två månader. Dax att ta dag i det. Har fått tider för både uppkörning och teori. Så nu är det bara att plugga och köra dem tider jag fått på skolan.
Orkar inte hålla på längre. Det är ju iof upp till mig också hur mycket jag pluggar och lägger energi på teorin.
Men ska ditt i morgon igen och plugga.

En härlig idag annars idag. Gick till körskolan, läste teori, körde en lektion.
Sedan gick jag ner till stan och fika med Patrycja. Som vanligt är det allt för länge sen vi träffades. Men alltid lika roligt.

Gick sedan hem till min mor för att säga hej då. Även min bror var där. Så vi fick god mat, väldigt gott faktiskt. Sedan satt vi och prata ett tag.
Nu ska jag kolla på film och sova om en stund. Har vänt tillbaka mitt dygn, vill inte förstöra det.

JUST DET LITE NYA GREJER FINNS PÅ SMYCKESBLOGGEN. ÄLSKAR DOM NYA STORA SILVER ÖRHÄNGENA!
www.embellishmee.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0