1 år - 24 januari

Mer än ett år har nu gått.
Vet inte vart tiden har tagit vägen. Saknar dig varje dag. Sista dagarna på Hawaii var jobbiga, men det var bara att hålla humöret uppe och tänka att iaf du har det bättre nu.

Dagen du försvann ifrån oss trodde jag att det sista i mitt liv skulle vara att hitta sin bror eller någon nära död.
Trodde att jag såg i syne, men så var det inte.
Mardrömmen blev värre och livet blev inte ljust längre som det började bli efter Philip.

Visst har man sina jäkligt dåliga dagar, men jag skulle aldrig göra något.
Man måste nog vara stark för att göra något sånt. Så stark är inte jag.

Lever mitt liv så gott som det går. Ute och reser ska jag göra mera.
Se världen, inte stanna i denna lilla hålla som Eskilstuna.

Hälsar på dig/er sen när jag kommer hem från London. Som du vet har jag varit på Hawaii nu i 17 dagar. Men ses när jag kommer hem. Puss och kram din ända lillasyster <3


(en gammal bild på dig, vet inte alls när den är ifrån. Tagit den från facebook)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0