Philip 1,5 år sedan

Idag är det redan 1,5 år sedan du somna in i Uppsala. Kommer ihåg dagen och dagarna innan, när jag blev hämtad hemma och skjutsad upp till sjukhuset, när du åkte iväg till Uppsala dagen efter och vi åkte till Uppsala den dagen du somna in. Kommer ihåg hur lång resan var ditt upp.
På kvällen kom beskedet och då var det som en stor mardröm hade börjat. Jag kommer alltid sakna dig, min bror, den bror jag levde med i huset. Vi gjorde våra nattmackor, jag köpte alltid något från HK, mat från stan. Du fanns alltid, när jag skrev något "tråkigt" på min blogg kom du alltid och knacka på dörren och fråga om något hade hänt. Du var alltid så snäll och go mot andra när du själv igentligen kanske inte mådde bra.

Vill bara säga att jag saknar dig mer och mer nu.
Det är dax att komma tillbaka nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0