Städa

 
(Bild från en dumble tidning, liten och smal var man allt. Tror det är 04, Tredje närmast från vänster)


Gick till min mor för att börja städa i tre rum.
Riktigt roligt att kolla igenom gammla skolgrejer, basket saker, papper, tidningar, allt möjligt. Saker jag inte rört  sen 2002.
Hitta även mina negativ, som jag har letat. Så nu ska min snälla bror skanna in dem åt mig. Får se hur snabb han är. Han sa typ på söndag.

Har sagt upp mitt bredband, lägenheten och hyresgästföreningen idag.
Som ni förstår ska jag flytta.

Annars idag har det varit tufft. Jag och min mor satt i soffan och prata och grätt lite. Men så är livet. Alla har det inte lätt.


(fina tavlan som Lotta gjort, som är så snygg ovanför min soffa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0