Min 22 årsdag Fre och Lör

Ska börja skriva lite om fredagen då jag blev 22 år.
Vid 16.00 tiden kom min farmor, pappa och Anita. Blev fika, paketöppning, prat och bara allmänt trevligt.
Av Farmor, fick jag pengar. Anita: - Sushi grejer, och annat smått och gott. Av pappa kommer jag få ett par Ray ban solglasögon av. Beställde dem i torsdags och det skulle ta ca. 10 dagar.

Sedan vid 18.00 tiden kom nästa gäng. Då kom min moster, morbror, två kusiner och min kusinstjej.
Blev även då fika, prat, skratt, musik och presentöpnning.
Av min moster fick jag två stora temuggar och två fina "löv" tallrikar, morbror:- pengar och av mina två kusiner, tre olika teer och silar. Mycket nöjd över allt jag fick.

Vid nästan 21.30 kom min bror och mamma. Då blev det pizza och prat. Även presentöppning.
Mamma ska jag få pengar och symaskin och av min bror fick jag en tröja. (som jag hade på festen igår).
Mycket nöjd med allt där också.

Festen igår 7 maj var det dax för lite party.
Bjöd på mat för de närmaste som kunde komma. Blev klyftpotatis, zucchinibiffar, tzatskiki och greeksallad. Efterrätt blev rulltårta med grädde och banan. Jag tyckte det var mycket gott.
Gjorde även en bål som blev riktigt god om jag får säga det själv.

Efter maten kom det mer och mer folk. Mer dricka, högremusik, dans och allt som tillhör en fest.
Vi blev väl allt som allt runt 16 pers. eller något. Rätt lagom. Var så glad att det bara var typ "de närmaste" Inte massa random folk. Sånt är ju också kul. Men var så nöjd med folket som var här.

Åza var den som gick sist, blev fyllemat, dans och  skratt. Hon gick runt halv 3.
Så är mycket mycket nöjd över dessa två dagar.
Vill tacka alla som har varit med och firat mig, kunde inte ha blivit bättre.! TACK TACK TACK!


(Blommorna är ifrån pappa, mamma och Sandra och Michaela)
(Detta vet jag inte vem/vilka som har gjort, men roligt är det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0