Det rullar på

Vad har hänt i mitt liv sen jag skrev av mig ordentligt?
Dagarna går som alltid i sin vanliga takt, men jag har en underbar person i mitt liv nu.

Blev en tur till Stockholm nu helgen som var. Följde med bröderna S till deras studio. Riktigt kul att sitta och kika på dem när de arbetade.
Annars så njuter jag av varje dag som jag är tillsammans med honom.

Har sökt till komvux till våren, måste läsa upp lite ämnen. Kanske får för mig att vilja plugga så lika bra att ta tag i detta nu.
Annars försöker jag söka lite jobb, så man gör något vettigt med sitt liv.
Kan ju inte bara vara hemma dag in och dag ut och inte göra något bra. Ta vara på sitt liv lite.


Liver går framåt i snabba raska steg.
Är gladare än på länge, ser ljus i min vardag efter allt.
Lyckligheten är som en dimma på min yta.


Kommentarer
Postat av: awza

<3 Är så sjukt jävla glad för din skull!

2011-11-30 @ 11:44:33
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0