Lycklig i själ och hjärta

Går runt och är glad och lycklig på dagarna.
Somnar med ett leende och vaknar med ett.
Ända sen i lördags har jag sovit med S och det har varit underbart mysigt och härligt.
Han har kommit till Eskilstuna på kvällen, vi sover och på morgonen åker han tillbaka för att jobba.
Varje dag så ringer han och väcker mig på sin lunch.
Man kan inte ha det bättre, han är en sån underbar människa och person. Så underbart glad och tacksam att jag har honom i mitt liv.
Det pirrar i mage och hjärta när jag tänker på honom.

Lite smått och gott som ska till i livet innan det är 100%. Men det är bara jag som kan fixa det.

Ler åt livet!

Min bror fyllde hela 21 år den 1 Nov och det firade vi här hos mamma innan han skulle iväg till jobbet.
Det blev glasstårta och fyllda paprikor och tomater. Underbart gott.
Han ska firas i morgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0