Delar på något nytt

Jag delar med mig av mitt hjärta, jag har gett plats i det till en kille.
En kille som jag faktiskt älskar och har en betydelsefull plats i mitt hjärta.
Trodde inte man kunde älska någon så mycket.
Visste inte att man eller jag kunde känna så här för någon annan, att sakna något så det gör ont.
Att sakna någon som jag aldrig någonsin kommer att få träffa igen, det vet jag gör ont.
Men att sakna någon som lever, som man vet att man ska få träffa igen, det visste jag inte kunde göra så ont i hjärtat.

S <3 S


(så här söt är han när han är på jobbet)


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åååh!

2011-10-13 @ 16:04:58
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0