Saknar mina vänner

Jag är så otroligt dålig på att höra av mig till mina vänner och andra också för den delen.

Kom hem från Stockholm igår, varit borta sen måndags. Så har inte kunnat träffat mina vänner.

Åkte upp med Sandra i måndag, shoppa och hade det mysigt, sedan en snabb fika med Michaela.
På torsdagen träffa jag Natalie och följde med henne till Joona för att fixa hennes hår.
Annars har jag bara vara med S. (Ja, jag ska fortsätta säga S =P) Det har varit så otroligt mysigt och underbart.

Han kom även hem till mig igår, hade en mysig kväll och morgon,

Ikväll står det party på schemat, så nu får jag äntligen träffa mina vänner.
Man är allt lite sugen på att härja lite ikväll. Men får se hur kvällen slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0