Fredagen den 27 januari

Det har inte blivit av att jag har skrivit något på ett tag.
Men fredagen var riktigt rolig, trevlig och händelsefull. Så ska skriva lite snabbt vad jag gjorde.

Var kvar i Eskilstuna som sagt var till kvällen.
Men innan jag åkte träffade jag Sandra och Natalie. Vad ska man säga, vilka tjejer. Dom får ju en att skratta, allt från deras sjuka videos till att dom bara är dom.
Men det blev cupcakes bakning. Väldigt goda blev dom, man åt ju inte dirket en hel, blev väldigt sött.
Sedan blev det en snabb tur på stan.
Skynda mig hem för att fixa mig och ta tåget till Stockholm.


När jag kom fram till S så blev det att fixa till sig och sedan gå vidare till Studion där S, hans bror, sen två Dj kompisar var, om man nu kan säga så.
Det blev dricka, skratt och sånt där trevligt.
En snabbis hem till S. Földje med grabbarna ut till Ambassadeuren. Var riktigt trevligt. Stod och lyssna på house, en öl i handen och världens bästa sällskap bredvid mig.
En kanon kväll, dagen efter var vi alla trötta, fyra pers i soffan som alla mådde si så där.


När man är full ser man ut som bild 1, bild 2 är man odjuret själv, eller?
Eller bild 1 är när S är full och bild 2 är så jag ser ut när han är nykter, eller?
Eller helt enkelt ser jag nog inte ut som på någon av bilderna. För tillgjord och för omgjord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0