Inte kul, inte för fem öre

Åkte hem till Eskilstuna som sagt var.
Min moster träffa mig på Stationen, tillsammans gick vi hem till henne. Min bror kom även ditt.
Vi käka jättegod sparrissoppa, med gott bröd till. Blev även fika, lika gott och så himla trevligt som vanligt.

Jag och min bror fick skjuts ut till kyrkogården där vi träffa far.
Vi köpte en gravsten, så nu ska bara resten fixas. Jag och min bror ska åka till Köping och göra klart detta.
Känns skönt. Kommer bli ett helvete. Men ja, det vill jag inte tänka på nu.

Sedan åkte jag hem till min far, fick jätte god mat. Prata om allt möjligt.
Kom hem för inte så länge sedan. Tog med mig två kartonger med Alexanders skor som jag ska försöka sälja.
Synd att man inte är kille eller har storlek 42. Då hade man haft många snygga och dyra skor.

Just nu tvättar jag. Prata nyss med hjärtat som jag saknar, helt sjukt.
Men åker som sagt tillbaka i morgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0