En trevlig helg

Det har varit en jätte trevlig  och rolig helg. Den har dock gott väldigt snabbt.
Fredagen blev det provjobb på Emmas cafe. Till kvällen blev det god mat och tv tittande.
Som vanligt på lördagen fick jag frukost på sängen.
Åkte iväg till Odenplan för att träffa min far och Anita som bode på hotell i Stockholm. Vi strossa runt, tog en snabbfika. Vid 12 skulle jag få jobba lite mera.
När jag slutat blev det att fixa sig lite så begav jag och S oss till Östermalm för att käka med far och Anita. Efter blev det öl på hotellets bar. En trevlig dag och kväll.
Söndagen blev det jobb igen. Fick då reda på att jag har fått jobb där. Jätte roligt. Det är ett väldigt mysigt, halv litet härligt nyöppnat cafe.

Härlig helg, men lite förkort.


Kommentarer
Postat av: Åza

sv: Ja den är helt underbar! Jag hörde den första gången för nån vecka sen bara :P

2012-03-29 @ 01:27:45
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0