Helgen - Trevligt, roligt och mysigt

Har gjort en massa roligt denna helg.
Fredagen bestod av att träffa Elizabeth. Vi tog en fika, prata en massa om allt möjligt. Jätte roligt att få träffa henne igen. Från att inte sätt henne på ca 10 år så träffas vi två gånger inom en vecka. Vi ska även ses i morgon och göra lite ärenden.
Kvällen blev det tacos och massa med mys, kul hade vi också hela kvällen. Skratta och hade det jätte roligt.

Lördagen åkte vi till Eskilstuna, först en liten tur i Västermalmsgallerian med bröderna.
Vi åkte hem till deras mor, hon och hennes sambo hade varit utomlands.
Bröderna fick lite presenter och även jag, blyg som jag kan vara/är så tacka jag så mycket och skämdes.
Det blev fest hos deras barndomsvän (om jag kommer ihåg rätt). Det var trevliga människor där. Kände en sedan innan, men hade träffas några av dom en/två gånger förut. Men öppna, snälla och trevliga människor.

Söndagen blev det kaffe i solen med S innan han skulle till sin mormor. 
Då passa jag på att hjälpa mamma lite med det nya kylen och frysen. Sedan skulle hon iväg så då ringde jag min bror. Vi åkte och käka pizza och prata en massa skit. Kul att få träffa honom också.
Tog 17 tåget hem, kom hem fixa en jätte god vegg. lassange. Film, mys och skratt fick avsluta denna helg med. Väldigt rolig helg.


Bilder från fredag - Fikan med Eli, jag och min bror sen förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0