5-6 maj

Har haft en fantastisk helg i Eskilstuna.
Åkte upp lördags för att fira min 23 årsdag med vänner och familj.
Det blev mat hos mor med bror, Peter, mamma och S. Det blev moussaka, sallad, tzatsiki, rulltårta med grädde och persika. Mycket gott som alltid kan man säga.
På kvällen begav jag och S oss till Natalie och Jimmy för att "fira" oss ihop.
Blev musik, skratt, glada vänner och andra trevliga och snälla människor. Blev en kanon kväll. Dom bästa var där så kan inte vara mer än nöjd.
Söndagen blev det frukost och sång på soffan av mor och S. 
Senare blev det fira mig hos far med farmor, pappa, bror, S, Anita, moster och morbror. Blev massor med mat, efterätt och skratt.
Blev även en snabb fika och handboll hos S mor innan vi skulle tillbaka till Stockholm.

Fina presenter från alla. Tack till er alla som jag fick av <3.
Är väldigt nöjd, glad och lycklig att jag har dom människorna jag har i mitt liv som ger mig så myckert glädje och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0