Tränat

Det har varit en riktigt skön dag idag, Somnade 4 i natt, var lite segt.
Hade ingen normal skola idag, utan det var någonslags antivåldsdag. Så kände det att jag skippar denna dag.
Så har bara chillat hemma idag, städa undan lite kläder som jag har slängt lite här och var i rummet.
Vid 16,00 ungefär åkte jag och Lotta och tränade, så hoppas det blir lite mera rutin nu, vill faktiskt gå ner lite till studenten, är ingen människa som bär vit, ska man ha det passar det mer att man är smal. (tycker jag)
Efter träningen åkte jag till min pappa, chillade med min bror kollade på massa gammla diabilder,skit kul.
Reten av kvällen har varit lugn, dusch, mat och datorn. Får se vad som händer här näst. Tjing pling

En gång i tiden gick jag i Judo =) Jag och min storebror på koret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0