Segt

Det har varit en seg men snabb dag. Orkar verkligen inte göra något just nu. Vill gå ut och gå men pallar inte, ok med lite sällskap men har ingen att gå med och orkar inte ringa runt.
Hade dans idag, där kollade vi på en film, säger man om den då? ....... De kan man säga.
Hade sedan Nk, där hade läxförhör, gick ju säkert super bra. (Y). sen hade vi MDK, där gjorde jag och Åza
gjorde en plansch om valborg. Sedan gick jag på stan lite snabbt med Linn efter skolan, hade ingen lust alls att shoppa så det blev inget. Kom hem för en stund sedan käkade lite kyckling, jag va inte alls hungrig, nu mår jag bara illa för att jag åt. Får se vad som händer resten av kvällen men chill blir de.
Ha en bra kväll Tjing pling

Dagens:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0