Chill

Det har varit en väldigt skön dag idag. Linn kom till mig efter bara någon kvart efter jag skrev klart min inlägg. Gick då ner och plocka ur och in disk i maskinen. Sedan gick vi upp på mitt rum pratade,då kom vi överens att gå och käka. Så vi gick bort till Roma och käka. Efter maten gick Linn till Robert och jag gick till min far, fixade lite låtar och gick sedan till Hk för att köpa lite gott. Har sedan 22,00 tiden suttit vid datorn och inte gjort något kul alls. Ska sätta på sista cd:n av one tree hill och chilla gärnet. Tjing pling
Min hjärna är som tvätten i en torktummlare.

Kommentarer
Postat av: Filippa

sv: Neejnej låter inte alls läskigt, JÄÄTTESMICKRANDE ! Hur go och söt som helst ! Blev jätteglad när ja läste din kommentar! Jag gillar att du gillar min stil för just nu känns den inte alls bra, jag hatar höst/vinterkläder, känner mig så sunkig och ful haha vill ha sommarkläder året runt !!! TACK igen !



PUSSPUSS

2008-12-08 @ 08:42:44
URL: http://f900212.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0