Dripp dropp

Skön skoldag; MDK, hålltimma, klassråd och GKO. Denna dag har gått grymt fort fast att jag började 08,30 och slutade 16,00. På MDk:n så pratade vi som vanligt. På hålltimman gick jag, Anna och Sarha runt på stan och sedan käkade vi på Mingan. Mycket gott. På klassrådet fick vi must och grejer, pratade väl inte om något speciellt. Sedan på GKO:n så gjorde jag klart min uppg. har nu en grej kvar så är jag klar med kursen så jäkla skönt. Trodde aldrig jag skulle hinna. 
  
   Fan, måste skriva om detta. Tog som sagt på mig min cashmere tröja idag. och vad är det då om inte massa håll i den. 1200:- tröja har man ju inte på sig varje dag. Det var ungefär min andra gång på ett år som jag använder den. Så jag ringde min bror (för han har ett antal och visste kanske vad det kunde bro på). Och vad tror ni att det är om inte mal eller fan det heter. Så ska lägga tröjan i frysen och sedan ge den till min pappas sambo så kanske hon kan sy ihop hållen. Fan det kanske är 10 små håll. Så jävla surt. Men får väl skylla mig själv att jag itne använder odm kläder jag har och inte gört rent i min garderob. Så nu är jag inte glad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevligt trevligt med lite kinamat, är fortfarande mätt :P

2008-12-02 @ 17:00:43
URL: http://annaboman.blogg.se/
Postat av: Linn

inte av själva apelsinen, men av saften om man bara liksom klämmer ut saften och dricker den utan att göra något med den, då fick jag jäävligt ont i magen!

2008-12-02 @ 17:41:37
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0