Duktig

Äntligen, nu är dessa tre dagar över. Det känns som att det är söndag idag och måndag i morgon. (För mig är det lördag nu) Idag var de väl lite bättre än igår. Fick underhålla mig själv med att göra rent köket; torkade hyllor, fyllde på hyllor med drickor. Gjorde rent kockarnas kök, rensadeoch ställde allt fint. Skar frukt, dammade hyllor. ja allt man nu kan göra i ett kök. En skön kväll. Nu är jag för pigg för att sova. Har druckigt 6 koppar med kaffe, inge smart av mig. Som vanligt har jag ju massa blå märken och skärsår och sånt skit. Har 5 blåmärken, 3 skärsår och 4 skärsår från glas. Men som sagt känner mig dukig. Hade även en sms kompis som har gjort så tiden har gått lite snabbare dessa tre dagar. Just nu sitter jag med sorbet Hallon glass. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0