Work Work

Dagen igår på jobbet... Igentligen vill jag inte prata om det, eller skriva om det. Jag har till och med träningsverk i min högra arm och det har jag aldrig haft tidigare. Jag var både plock och disk. Just för att  de var så mycket att göra. Så jag kunde aldrig sitta och ta det lugnt.
Jag började 19,00 och redan då fick jag grejer att göra.:- Fylla på ungefär 50 drickor, skära en hel del frukt och krossa 1 liter is, wohoo. Så jag var ganska slut innan allt folk kom vid 22,00. Det var grymt mycket hela kvällen. Jag käkade vid 16,00 hemma och han inte käka något på jobbet, så jag var ju väldigt hungrig också. Men när kvällen väl var slut var jag så nöjd att jag hade klarat av den dagen. Bra med drix blev det också. Kom hem vid 04,00 då jag slutade.
Jag somnade runt 09,00 efter att ha pratat med den ena och den andra på msn och sms. Tror nog ändå inte att jag skulle kunna somna när jag väl kom hem. Fixade lite käk, blev mycket gott.
Som tur så börjar jag inte fören 21,30 idag. köket är stäng så grymt skönt. Nu ska jag bara chilla fram till 21,00 då jag ska gå ner till jobbet.

Kommentarer
Postat av: S A N N A

finfin blogg sweetie!



kram. =D

2008-12-26 @ 20:15:47
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: S A N N A

jag skriver det till dom som jag tycker har fina bloggar, så enkelt var det. :)

2008-12-26 @ 20:41:24
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0