Blåbärspaj

Vaknade atomatiskt vid 8 tiden.  Min hjärna har nog ställt in sig på den tiden nu.
Men somnade om till ungefär 10 tiden men låg och drog mig till 11.
Gick ner käkade frukost.
Min bror ringde och undrade om vi skulle åka ner till stan, så vi drog ner till stan.
Han hämtade sina glassögon, vi gick till EGO. Jag gick till banken men det var för lång kö för att orka vara där.
Måste fixa nytt kort, atomaterna tar inte änns mitt kort. Så får fixa de igenom internet istället.
Vi gick och fikade på kafé & kaka. Blåbärspaj med vaniljsås och hallon soda... mhh.
Men fan vilket ställe de där är. Musiken, stämingen och ja hela stället. Inge mer fika där inte.
Sedan åkte vi hem, eller jag var utanför så sa min bror skulle inte du hämta ut ett paket? - jo?
Men kom så åker vi och hämtar de så gjorde vi de.
Nu sitter jag här, har provat alla grejer behåller, 2 skor, 2 halsband och chinosen. Klänningen och bikini delarna skickar jag tillbaka. De passade inte mig riktigt. (bild nedan på de jag behåller).
Vet fasen inte vad jag ska göra nu. Klockan är inte så mycket. Äta ordentlig mat kanske.
Ha en bra fortsatt dag, Tjing pling
Dagens köp:
 chinos, 2 örhängen & 2 skor
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0