Chill

Idag så har jag inte gjort något man igentligen kan skriva om.
Jag vaknade av att Patrycja ringde och frågade ifall vi skulle ta en promenad.
Så vi gick ute, snackade och sedan gick jag hem.
Jag kom hem, chillade.Åkte sedan till pappa. Fick pengar av honom för att dra och köpa mat. Hade inte käkat något på hela dagen och klockan var då 18,00 ungefär.
Jag och min bror åkte och köpte mat, hamburger tallrik, mycket gott.
Åkte sedan till HK för att köpa lite chips och skit till kvällen. Köpte öven grejer till "duschen" och grejer till mamma.
Kom hem kollade på film och nu sitter jag här. Har absolut inget att göra.
Fan jag har nog jobbat för mycket så jag inte vet vad jag ska göra på helgerna.
Hoppas alla har de bra och rolig en kväll som denna. Tjing pling

Dagens prislista:
Hemköp 131:-
Mat 91:-


(webbcam bild från 06)

Kommentarer
Postat av: sara

hehe :)

2008-07-05 @ 23:21:48
URL: http://ssssaris.blogg.se/
Postat av: Patte

Fin bild :P

2008-07-07 @ 00:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0