Händer

Sitter nu här efter ha käkat frukot. Gick upp runt tolv, blev lite sent igår.
Jag och Linn, Robert, Jim, Bea & Rogger kollade på Harry Potter, jag och Linn har inte ritkigt kollat klart på alla som vi har sagt att vi ska göra. Nu kollade vi på 4:an, så en kvar sen har vi kollat klart på alla.
Jag och Linn möttes vid Godisland, (jag köpte lösviktsgodis, äter inte sånt ofta, för min bacillskräk), köpte godis, och dricka, sedan gick vi bort till Ica safiren, sedan hem till Roberts mamma, kollade på film och pratade.
Ringde min bror vid halv 2 så han kunde mötta mig, medn tanke på att det fortfarande är punka på min cykel. Vi gick till Statoil och köpte en macka, jag var skit hungrig. Kom hem vid 02,00 och somnade vid 3 tiden, väldigt mycket senare än vad jag brukar sova nu för tiden. Men sov 9 tim skulle nog behöva sova mera med tanke på att jag jobbar till 3 i natt.
Ska nog sova middag vid 5 till 7 kanske.

Men ska börja fixa mig, ska på stan med Lotta =) Ha en bra dag Tjing pling
p.s mina höst grejer från H&M har kommit nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0