Precis

Precis när jag skulle gå och lägga mig och kolla på film, så knackar min bror (philip) på och undrar ifall jag vill hänka på till HK, vi skulle få skjuts av våran bror (alex). Så jag bytte om och så gick vi till bilen.
Min bror köpte chips som jag fick ta lite av och en sprite till mig.
Så nu kan jag börja kolla på film. Få se vilken de blir, satte in en av de nya dvd:erna.!
Sov gott Tjing pling


citat från mig:
Mammma:
- vill ni ha lika makaroner och korv (till mig och min bror)
Jag & bror: - Nej, det är bra.
Jag visar med händerna: - Lite(n) korv & makaroner
(korven fram & makaroner frånbak)
Den är rolig om man ser hur jag gör och fattar :D min bror tyckte de var kul.
Han vill äta ännu mindre när han fattade.

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

hejsan!

javisst har dem det..

http://www.monkigirl.se/ :)

2008-07-22 @ 01:47:55
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0