Trött

Är så sjukt trött just nu. Provade att somna ett tag men de ville sig inte.
Kan skriva lite om vad jag gjort idag istället.
Vaknade, käkade och sedan drog jag ner på stan för att möta Lotta.
Vi gick runt i olika affärer, hittade ett par byxer som jag ska köpa, eller jag har sätt dom förut så får se när jag väl testar dom och hur dom sitter. Sedan så gick vi och köpte "fika" och satte hos på trappan vid fontänen och små fikade. Mycket trevlig stund på stan idag. Sedan begav jag mig bort till HK för att hämta ut ett paket med "höst" grejer, lite depremerande med höst grejer nu när de är som varmast. Men men. Grejerna finns i inlägget nedan.
Just nu så sitter jag är och gör absolut inget. Men ska snart byta om och dra mig ner till jobbet. Blir väl 7 timmars pas idag eller 6,5 hoppas jag mer på. Hoppas verkligen de blir lite folk.
Ha en bra kväll, någon måste ju göra lite nytta ibland. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0