Onödig fakta.

1.Fullständigt namn: Sofia Alsterberg
2. Ålder: 19
3. Vart bor du? Eskilstuna
4. Bor tillsammans med: Just nu min mamma och den ena brodern
5. Husdjur: Ushc nej
6. Färg på ditt hus: gult trä.
7. När är du född: 1989
8. Klass: MP2B Efter sommaren 3B
9. Vilket år tar du studenten: Tar 2009
10. Något jobb: Nybron 4 room
11. När ska du sova ikväll: Ja du om jag orkar i kväll kanske.
13. Duschat idag: Inte idag, igår..
14. Kramat någon idag: Tyvärr inte.
15. Pussat någon idag: Nioopp
16. Vad har du ätit idag: Halv chips påse, fisk, tre små potatisar och sås.  
17. Dagens kläder:
Blåa mjukis, svart stor tröja
18. Dagens smink: INGET
19. Dagens sötnos:Ingen, har inte pratat med någon söt :P


Dagens roligaste:
Har du inte köpt någon film? jo  den ligger i tidningen
21. Har du många vänner: har inte så stor koll på de. tillräkligt för att leva
22. Hur många har du kysst: slutade räkna efter 50 ;)
23. Vem kramade du senast: en jäkla bra fråga. måste vara eddie
24. Föredrar du tjejer eller killar? Killar, de snackar inte lika mycket skit
25. Hur många har varit otrogna med dig: ingen.
27. Har du pojk-/flickvän: jaja, självklart glera stycken.
28. telefon med senast; mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån: eddie.

FAVORIT

31. Film: step up, i walk the line, you got served.
32. Låt: bitty mclean - baby to night & martin jondo - the one
33. Mat: klyftpotatis, tzatsiki och sofvlaki
34. Dryck: cola och dr pepper. dricker allt.
35. Färg: ALLLLA!!
37. Stad: Ingen speciell
38. Land: Grekland och sverige.
39. Ämne i skolan: Dans och grafiska. idrott ibland
40. År: sommaren 2007

SENASTE

41. Personen du tänkte på: skriver jag inte här.
42. Personen du kysste: Mins inte
43. Gången du spydde: haha, något år sedan.
44. Gången du grät: 2 månders på farfars begravning. gråter itne ofta
45. Pizzan du åt: 1-2 veckor sedan
46. Gången du var i Göteborg: 2-3 år sedan på basket cup. 2005?
47. Gången du var i Stockholm: i maj med Linn
50. Personen som såg dig gråta: Alla på begravningen

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt:  inget
53. Ute och festa eller hemma och mysa: hemma fest :P
54. Tvspel eller Dataspel: tvspel
55. Singel eller upptagen: just vad jag känner upptagen
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: haha inget :D
58. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel: ....
60. Svart hår eller blont: Svart.
61. Blåa ögon eller bruna: blåa
62. Choklad eller lakrits: choklad
63. Göteborg eller Stockholm:  stockholm
64. Höger eller vänsterhänt: Höger.
65. Coca Cola eller Fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: kebab
67. Randigt eller Prickigt:
Prickigt!
68. Älska eller älskas: Båda?
69. Leva eller dö: leva

ANTAL

70. personer du älskar:  svårt för att älska!
71. Personer du hatar: en person hatar jag mer än livet.
72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: Tror inte jag har sagt de till någon.
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: max 1.
74. Glassar du ätit på en dag: 4-5 st
75. Festivaler du ska på detta år: inga, men jag vill.
76. Gånger du haft minnesluckor på: de minns jag inte ;)
77. Gånger du varit hög: never
78. Personer du saknar just nu: finns en.
79. Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång kansek 2

VEM

80. Vill du kyssa nu: en person.
81. Ska du träffa imorgon: ingen. tvätt maskinen kanske.
82. Sjöng du senast för: duschen
83. Hade du senaste en msn konversation med: maikel
84. Spelade du tv-spel med senast: min bror säkert
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: mig själv och
86. Vill kasta en sten i huvudet på: haha, någon dumjävel
87. Förtjänar att dö: horan i livet
89. Ville du sova jämte inatt: sweet

VAD

90. Gör dig glad: mat, min humor, snyggga killar, musik. kläder och livet.
91. Gör dig ledsen: när folk säger någon som inte stämer.
92. Vad vill du helst göra nu: sova och vakna klockan 11
93. Önskar du att du slapp göra: ha såna sömn problem
94. Vill du ha nu: en mysig säng
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: ingen anning fyllde för inte så länge sedan.
96. Längtar du till: en semester
97. Tycker du om dina betyg: nöjd för jag typ "skiter" i skolan eller sket.
98. Ångrar du i ditt liv: ja du en hel del fram till 2007
99. Är det bästa som hänt dig: Att jag jobbade upp mina betyg och kom in på en linje och de går bättre och bättre.
100. Hur mycket är klockan: 06,17



(sommaren 2006)

Kommentarer
Postat av: Patrycja

Brun efter en Greklandsresa?

2008-07-15 @ 12:19:03
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0