Fy fan

Det var Riktigt nice idag asså. Säger så här. Först så vaknar jag ganska sent men får ett sms av lotta, hon frågar  om jag vill gå och träna så visst varför inte, går och tränar, kommer hem 18,30 någon gång..  Vi körde ett jympa medel plus. Säger så här det var jobbigt , men om man ändå hade tagit i mera skulle de vara ännu jobbigare.
Iaf kom hem käkade, duschade och fixade klart mig. Drog till Natalie. Jag, Natalie och Cissi började förfesta lite lugnt, tog en varsin "red bull" vodka. skit smakade den, men man var tvungen, vi gick sedan till perogen tog en varsin xider, sedan till Nybron (mittjobb) det var kul som fan, trodde inte alls det skulle vara kul. Men det var riktigt kul, massa snygga killar sjukt. Skit kul verkligen, vi ska ut i morgon med, blir mera att dricka innan, och så får vi se vart vi drar ut. kommer nog bli lika kul i morgon som i kväll. Påvägen hem hade jag och en kille ett bra samtal, vi pratade både allvar och så skrattade vi . Aldrig träffat killen, men han va snäll och trevlig.

Hoppas alla andra har haft en bra kväll.

Dagens:                                     Frukost:

   

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska ni ut ikväll med? natalie med?
Hon som inte ville gå ut med mig idag :(

2008-03-22 @ 14:56:44
URL: http://lindadahlbo.blogg.se
Postat av: Sofia

jo vi ska ut ikväll med.. nähä. varför itne :S?

2008-03-22 @ 15:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0