Onödigt

Sitter vaken, gick upp 08,10 ungefär. stressade som fan för att hinna med 31 bussen.
Ringde Åza som jag sa att jag skulle göra, eller jag skulle ha ringt vid 8 tiden, men då sov jag.
Men jag ringde iaf, då var hon påväg att gå och lägga sig igen, för att jag då inte hade hört av sig.
Men hon snackade något om att de inte skulle vara någon foto, för vi frågade förra veckan. Men mitt mine är ju så jäkla bra att jag kommer ihåg sånt.
08,20 siter jag här och gör inget, ska börja fixa mig, käka frulle och plugga till NK provet, för går jag och lägger mig nu kommer jag inte att komma upp till 11,00 då jag måste åka.

Klockan är nu 08,40. ska ner och fixa frulle =) Have a nice day!
Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Carro

jo jag satt där från halv 6 till 8 :)

2008-05-22 @ 10:05:12
URL: http://carolineahrentorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0