Härligt

Är nu hem kommen efter möte, käk, rund tur på stan och mycket skratt. Kan börja skriva om mötet, det gick väldigt bra, vi pratade mest om det som kanske är det största problemet nu, skolan och sömnen är ju bra nu iaf. Hon tyckte jag va väldigt duktig, stark och så berättade jag  allt så bra. Hon gav en liten knuff att tycka att jag är en bra människa. Men ska ditt en gång till om 2 veckor för att se lite hur det är och prata vidare. Tack en gång till Janna för att du är så snäll och go. Jag och Janna tog en promenix tillbaka till stan, vi skulle ta och käka lite. Vi står och betäller och ska sedan sätt oss och vilka ser vi inte då. Jo Lotta och Linn. Linn va så jäkla fin i håret. Så vi tog sällskap och sedan tog vi en tripp på stan. Gud vad tjejerna är härliga. Tror inte jag skulle må så bra utan dom. Sist men inte minst tog vi bussen hem. Dom tre åkte hem till Lotta jag ska ditt snart, vi ska spela lite spel. Så ska käka klart mina skagenmacka och sen ta cykeln och cykla iväg och umgås. Denna dag har varit en väldigt bra dag. Den kommer nog bli bättre också Tjing pling                                                                         


Kommentarer
Postat av: natalie

Du är också sjukt snygg i håret människa! Tänkte precis gå till er när ni fortsatte gå, synd..

2008-11-12 @ 18:10:39
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: Linn

tack för att du tycker om mitt hår :)

och tack för att du är härlig också, skulle inte vara lika kul utan dig vettu brotso! ;D

2008-11-13 @ 14:31:19
URL: http://lyxlirare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0