Ägg mackor, te och film

Har precis kollat klart på spiderwick, Ger den lätt en 4 nästan en 5, men det är en film jag rekomenderar. Jag kommer absolut se den engång till elelr flera om jag säger så, kommer kanske inte vara lika spännande, men det kommer kanske vara bättre. Käkade två ägg mackor och drack te. Det var ett väldigt gott te jag hade gjort.. =). Vet doc, inte vad jag ska göra nu. Jo, kissa. Men efter... Kan ju platta året, det var ju grymt länge sedan man gjorde det. Har inte haft platt sen jag klippte lugg. Just de måste gå till min moster så hon får klipap till den, den början bli lite lång.M¨ste även färga året. usch hatar att slösa pengar på sånt.. Har beställt 4:e säsongen av One tree hill nu också, kände att de var dax. Man blir ju lite nyfiken när man inte sätt hur allt går efter sista avsnittet. Men kanske skirver innan jag drar till skolan. Annars så ha en bra dag. Slutar 16,00. fy fan säger jag. Har planer inför hela helgen så det blir skönt.

Fredag: - Skola till 16,00. Träffa Patrycja runt 20,00. Det blir käk och  sedan ut och ta en drink på Centro. Hem tidigt. Skulle igentligen ha en chill kväll med film och moff.
Lördag:- Chill fram till kvällen då det blir firande hos Elin som ska firas och "avskedas".
Söndag:- 11,00 möte på Nybron, med frukost. Lycka till att komma upp då. Sedan vid 17,00 blir det att gå iväg til min moster och ha det trevligt.
Så ser helgen ut. Sdan har man ju lite inplanerat in för lovet också. Måste verkligen plugga, men vi får se om ungefär en vecka hur det har gått. På måndag har jag ju mitt möte. Vet verkligen en sak jag måste ta upp. Min bror blev lite "orolig" om man kan säga så när jag berättade en grej. Pinsamt tycker jag men kanske allvarliga än jag tror. Men iaf. ha en bra dag om jag inte  skriver mera. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0