Film och Chill

Mötte upp Linn och Lotta på stan runt 19,00 tiden, gick in på HK för att köpa de vi ville till film, mys kvällen & chill kvällen. Vi drog sedan hem till mig, vi tre cyklade fint och lugnt på gatan. Det blev chill, film och en massa skratt som vanligt. Dom två gör mig alltid så glad. Tack tjejer för ni är så bra och för denna kväll.

Dagen i övrigt var väl en kort skoldag, två lektioner och lunch. Beställde öven studentmössa idag, Fasen vad svårt det var men tog bara mössan och en penna. Men gick ändå på typ 800:- Men som dom sa :- man tar bara studenten en gång i livet.  Dansen är ju självklart lika rolig och svettig som vanligt. Men den gör mig glad. Men inte mina knän iof. Bra och härlig dag. Lite mindre kul att höra om annat när jag pratade med mamma nyss. Men men.. God natt. Tjing pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0