Sofie.. - Sofia heter hon

Igår var de så jäkla kul på jobbet, gud vad jag skrattade. Kokarna är ju så jäkla roliga, En är 87 och den andra är italinare. Det kan inte bli bättre. Sebbe som är 87:a. satte på hög musik och dansa runt som en 7 åring,  Medans Italeinaren bara stor där och kollade på och rörde inte en min. Men till slut så kom det ett litet ord - Fan du är ju inte normal, då svara Sebbe: - Nä inte du heller , säg mig hur länge har du jobbat här. ett år? - Ja... - Då borde du veta att hon heter Sofia.- Italienaren:- Jag vet att hon heter Sofia.. Tre minuter efter- ..... Sofie.. haha. Så var de massa annat kul. Kvällen gick bra fast en det var en del att göra. Alla är ju som gamar när det är billigare. Kvällen avslutades vid 0300. Och smart som jag var så tog jag ju inte cykeln ner på stan för jag tog bussen, det regnade. Så jag gick he  det var ju lite segt. Kunde ha tagit taxi men kände de att jag kan ju gå inte så jätte långt.  Men hoppas nu denna arbets dag är lika rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0