Sur? Glad? Förbanad?

Vet nog inte vad jag är just nu. Går dagen på jobber gick bra, fick ta hand om ett bord och ta emot deras beställningar. Och så klart springa upp och ner och plocka glas och sånt man gör som en plock. Tycker det gick bra. Var faktiskt kul att jobba samtidigt som min kusin. Slutade vid halv 3. Gick och mötte patte, som hade varit ute. Hon va med sin kille och hanns  kusin. Vi gick hem till mig. Kollade på film. (säger nog inte vilken det var). Vad ska man säga. Somnade väl vid halv 8 då dom skulle dra. Sedan så gick jag och patte upp la oss igen. Vaknade vid 9 då patte skulle gå. Sedan somnade jag och vaknade alldeles försent. Så sitter nu här efter en promenad till HK med Patte och en kik på Parlamentet. Ska chilla och kolla på film. Ska först bäda om sängen. Har tagit bort allt och tagit fram nytt. Hoppas du hade en bra helg. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vet nog vilken film ni kollade på?! ;D Om de är patte som valt då..?

2008-10-12 @ 21:49:29
URL: http://lyxlirare.blogg.se/
Postat av: Patte

HAHAHA, tyst på dig Linn! :$

Men det var fan den filmen du tänkte på :P

2008-10-12 @ 23:09:40
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0