Tvätt

Ja, vad ska man säga. Somnade 5 i natt. och sov endast 5 timmar natten innan. Men somnade inte för de. Min bror kom hem runt 2 tiden och började spela musik Han hörde visst inte att jag banka (det betyder att han ska sänka). Men nu vet jag varför han inte hörde. Men iaf. Vaknade väl runt 17,00 på eftermiddagen. Ja, men bra Sofia. Kan inte vara vaken hela natten för en lektion i morgon + att jag jobbar på kvällen. Får klurra ut om jag får sova lite helt enkelt och sova lite när jag kommer hem efter skolan och innan jobbet. Just nu så tvättar jag lite kläder. Det behövdes verkligen. Fick nyss ltie räkningar som jag skrev in så det drars automatiskt dom datumen då de ska dras. Inge kul att se slutsumman på närmare 2500:-. Inga planer inför helgen iaf. Jobb och jobb, iof på söndag ska jag på basket match, Kan bli kul. Länge sedan. Ha en bra kväll Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0