30 timmar

Nu har jag inte sovit på 30 timmar ungefär.
Var i skolan, det gick snabbt, hade dans. På onsdag är det Dansafton, vi ska dansa våran coola dans, den är cool, men inte så där jätte snygg.. Kom och kolla vetja 18,00 I st eskils Aula.
Våran grupp fick VG i ARL:n, så jäkla kul. Efter skolan gick Emma, jag, Anna, Åza och Sarah en snabbis på stan. Vid 15,00 åkte jag, Åza, Pontus och Sebastian hem till Åza och Pontus, jag och Åza somnade en liten stund. Senare så gick vi fyra och spelade basket och king, Väldigt roligt.
Vid 22,00 kom jag hem, nu ska jag sova. Käkade precis, sjukt gott. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart jag kommer, låter riktigt kul :D Men vi lär väl höras innan! Kram!

2009-04-28 @ 11:33:31
URL: http://lindaannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0