Mycket

På dessa två dagar då jag inte skrivit har jag gjort sjukt mycket, tycker jag iaf.
Jag har varit på Ikea, det blev lite saker in handlat. 2 byråer, 1 hylla och 1 bord. Även ett databord ska inhandlas när man är där nästa gång.
Så ända sen igår vid 14,00 tiden har jag kämpat med att tagit ner hela min hylla och alla saker där ifrån, helt själv.
Sedan satte jag ihop en byrå, tog ungefär 3 timmar. Så jäkla jobbigt. Sen skulle hyllan på plats, tog väl inte så där jätte lång tid och sedan så var det bordet. Vid 19,00 tiden käkade jag och gick upp och la mig. Somnade vid 19,00 tiden och sov till 08,00 dagen efter, vaknade några gånger under de timmarna. 
När jag vaknade käkade jag frulle och började med den sisa byrån. Den tog 2 timmar så jag hade lärt mig lite iaf. Vid 14,00 tiden åkte jag och Lotta ner till stan, blev en kjol inhandlat, ska ha den på Lördag om den sitter bra vill säga. Vi gick även och käkade på Sub way. Tog en promenix hem till henne där vi spelade Guitar Hero. Så jävla kul. Shit. Så vi har sittit och nöttit det där i några timmar tills vi åkte iväg och handla lite på statoil, chips,paj, dricka, dipp & gräddfil.
Sedan blev det en promenix hem till henne igen. Det blev mera spel. käk, chirre och film. Skit nice dag. Gick hem vid 00,00 tiden. Tack för denna dag Lotta.
Imorgon är det skit skolan, men ska inte klaga, är på brabra humör och allt är bra.
Visar bilder på mitt rum när det är helt klar. Tjing pling


Freezepop - Less Talk More Rokk
Denna låt är med i Guitar Hero, skit nice låt.

Kommentarer
Postat av: Alina

jag är 160 haha:D vadårå? :)

2009-01-07 @ 01:30:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Nennee

mm tänkte väll det, jag borde ha ett eget inlägg för the number 5!

2009-01-07 @ 01:42:33
URL: http://nusses.blogg.se/
Postat av: lotta

Tack själv för en helmysig dag:) Har hafy jätte skoj.

2009-01-07 @ 06:16:14
URL: http://mrscharlotta.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0