Gårdagen på jobbet

Det var väldigt roligt på jobbet igår. Så jäkla bra att man har arbetskamrater som man trivis med och skrattar med.
Fick stå i garderoben i ungefär 1,5 tim. Väldigt roligt. Trodde det skulle bli kompleserat med att ta betalt och samtidigt ge dom lappen till deras jacka, få jackan och så vidare. Men kul var det, man får ju lyssna på grym musik samtidigt.
Sedan var det som vanligt; - plock. Roligt det också. Gå runt och kika på en massa människor. Igår var den som vi kallar Snygg-Marcus ute, den människan.
Min chef sa en liten rolig grej om mitt hår. Han: - Du passar väldigt bra i mörkt, du ser väldigt porrig ut.
Vad svarar man på det? haha! Jag log och skratta bara och sa tack. Men som sagt trivis på jobbet gör jag, förut om att jag är så sliten dagen efter. Nu ska jag dricka mitt te och peppa inför en till kväll. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0