Vila i frid

Jag kommer alltid...
- att sakna dig och älska dig.
- sakna att inte kunna höra din musik igenom väggen.
- sakna att inte bli väck igenom att du slår på min dörr för att kunna väcka mig.
- sakna att inte kunna ringa och fråga om du vill ha något från HK.
- att inte inte kuna få ett samtal från dig där du frågarom jag kan handla hem mat.
- sakna den du var. Den underbara bron du var.

Men jag kommer ALDRIG glöma dig.

Jag kommer alltid att tänka och finnas och kommer göra mitt bästa, vi alla kommer hålla ihop och ska klara oss igenom detta. Vi saknar dig. Kommer alltid göra det. JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Rojin

Oh my gad vad jobbigt. Jag hatar att behöva säga att jag förstår dig, och sitter här och gråter för jag vet hur dåligt du mår just nu och inget jag kan säga kommer göra dett bättre. :( Om du behöver prata ut eller vadsomhelst med någon som typ nyss var med om samma sak, vet du att du kan ringa närsomhelst, jag är fortfarande samma gammla rojin så ingen fara. 0700733158 . Mina tankar går till dig och hela din familj, och ni måste vara starka så som vi försöker nu, han kommer alltid leva kvar i ditt hjärta. <3

2009-09-19 @ 22:39:20
URL: http://lmv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0