Bjudit

Idag så har det varit en lång dag.
Lotta kom och plinga på dörren halv 9 i morse. Bra var väl det. Annars hade jag inte kommit upp.
Vi tog en promenad bort till Söder, till Bäck och Fors. Fick en extra nykel och en lampa till ugnen.
Fick även reda på att dem ska renovera mitt badrum, så jäkla nice. Sen även tappetsera om i köket. Det kommer att bli så jäkla snyggt. Om jag får säga det själv.

Drog hem, käka frukost, sedan kom två "tanter" på besökt. Inget jag tar här.

Men senare på dagen gick jag, Lotta och Natalie på stan, köpte lite dricka tills i morgon.
Fan det har redan gått 2.5 månad sen vi såg Hoffmaestro sist. Helt sjuk. Det kommer bli så mycket bättre imorgon.

Vi 18.00 kom min mamma och bror hit. Jag bjöd på mat. Typ samma som igår, Basicilapuckar, fläskfile, klyftpotatis, tzatsiki, hela champinjoner och brocoli. Vilken måltid. Efterätt blev kladdkaka med nötter i. En mumsig måltid och trevligt sällskap.

Min mor gick precis. Vi har kikat på tv och små pratat.
Nu ska jag sova. Är väldigt trött. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: åza

låter as härligt!

Jag måste komma och få se hur du bor när jag är frisk! :D

2010-04-08 @ 23:42:53
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0