Stan med bror - Öl med Lotta

Har varit en riktigt skön dag.
Tog en promenad ner till stan med bror. Vi shoppa lite till resan. Allt från ipod laddare till shorts till solkräm.
Så nu har jag köpt allt jag behöver till Grekland, tror jag.

Vi avsluta det hela på Spicy hot, så nu har jag syndat, men fan.
Kommer ändå äta som en gris i Grekland, kan äta pluver mat hela dagen i morgon istället.
Har ju hört att killar gillar kurviga tjejer, så fan håller jag på med. ? :D

När jag kom hem så kom Lotta, vi satte oss på balkongen, vi drack öl, dansa, lyssna på musik och prata.
Den tjejen är min absolut bästa bästavän. Kommer sakna henne när jag åker iväg.

Nu blir det chill, sen mera chill. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0