Balkong häng

Det har varit en sån suverän dag idag.
Börja med att Lotta kom och väckte mig runt 11 tiden. Och dem som känner mig vet att jag inte är någon morgon människa. Hade desutom jobbat igår.
Men humöret kom ifatt och jag blev glad. Tiden gick och man kan säga att för några av oss två så blev det lite för mycket sol. Jag ska inte Nämna några namn.
Vi satt ute till tre tiden och på den tiden så han vi dricka några öl var, lyssna på musik, se en heting som klipptegräset nedanför oss och annat roligt.

Vi drog ner till stan för att möta Lotta mamma. Vi käka på Papas Tapas. Tredje gången på säkert en vecka. Kommer snart att trötta på Nachotallrik.

Drog hem till mig sen igen. Meningen var väl att vi skulle göra mat hemma hos mig, men på vägen hem tog vi en varsin mac flurry och på detta vis så blev det inge mat. Det får bli i morgon istället.

Natalie var även och hälsa på ett tag ute på balkongen på kvällen.

En suverän dag. Tjing pling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0