Då har man öroninflammation

Börja ju med att jag blev sjuk för en vecka sedan, sedan har det bara gått utför.
Tog en akut tid idag., så då är man nästan 400 kr fattigare.
Det vissade sig att jag har virus och öroninflammation. Skit kul. Ska ta en tablett tre gånger dagligen i 7 dagar.
Kommer inte vara pigg på middsommar.
Min mamma följde med mig, ja jag är 21 år. Men alltid skön att ha sin mor med sig. Efter det shoppa vi på HK och sedan tog vi en hamburgare på vägen hem.

Idag har jag städat och tvättar Och legat i sängen och bara tyckt synd om mig själv.
Satt  väl ute i kanske 20 min, sen var det inge roligt längre. Vem bryr sig om att vara brun.
Sola kan jag göra i grekland snart. Så nu ska jag inte göra något ta hand om det jag orkade tvätta idag. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0