Handla

Klarade äntligen repetitionen på teorin, så på måndag är det slutest.
Sen jäklar är det dax för teorin. Ska fan klara den. Ska man ha 63 rätt i skolan men bara 52 på riktiga, då borde jag klara det. Men man vet aldrig.

Mötte sedan min mamma, gick oah handla åt henne och sen träffa jag henne så handla hon lite åt mig och henne själv.
Gick hem till henne, sedan kom Lotta. Vi käka, kolla på tv och prata en massa. Mysig kväll.

Påvägen hem ramla jag, eller halka. Rakt pang bom. Låg på rygg men två kassar kvar i händerna.
Slog i huvdet men som tur hade jag mössa och stjärten är lite öm, hamna doc på väskan.
Men tror ryggen tog mest. Börjart kännas lite i ryggen nu. Huvudet med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0