Men jag gjorde det bästa av situationen

Istället för att vara hemma och vara ledsen idag så har jag haft så jäkla roligt och trevligt.

Lotta och Gabriel kom hem till mig en stund sedan drog vi ner till stan.
Fixa lite ärenden, blev glass och sedan lek i Rinmansparken. Fy fasen vad vi hade roligt, vi var som 7 år igen.
Vi var värre än barnen som var där.

Vid 18 tiden gick jag till min moster, beställde tid.
Efter det gick vi hem till henne, satt i solen, fika och sedan gjorde vi god mat och drack lite vin.
Kaffet blev hos min morbror, trevligt att få träffa honom också.

Fick skjuts av min moster bort till shellmacken, där Gabriel, Lotta, Jimmy och Linda var. Dom hade spelat basket men hade tröttnat. Så jag, Lotta, Gabriel och Jimmy gck hem till Lotta och kolla på film, käka pop corn, skratta, skratta och sa jag skratta? Riktigt roligt var det.
Kom precis hem. Fick sällskap av Gabriel nästan halva vägen hem. Tack för det.
Nu ska jag chilla och sedan sova. En väldigt händelserik och rolig dag. Tack och godnatt.

Måste bara tacka mina underbara vänner! TACK TACK TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0